סוגי טיפולים - ציפורניים

  1. לק ג'ל - הטיפול הבסיסי בו נבצע מניקור מכשירי הכנה של הציפורן ומריחה של לק ג'ל.
  2. מבנה אנטומי - טיפול מתקדם בו נעשה תיקון למבנה הציפורן באמצעות הנחה של כמות חומר נדיבה יותר באיזור נקודות הלחץ של הציפורן. טיפול זה נועד על מנת לשמור על חוזק הציפורן ולתקן ציפורניים בעלי מבנה בעייתי כמו ציפורניים עם משטח עבודה גבשושי. 
  3. מבנה אדריכלי - טיפול מתקדם שנועד בכדי לתקן את מבנה הציפורן ולחזק אותה. הטיפול מתבצע עם ג'ל בנייה או פוליג'ל ומאפשר לנו גם לחזק ציפורניים ארוכות. מתאים לכול אורכי הציפורן. מאפשר לשמור על ציפורן ישרה וללא גבעה קטנה כמו במבנה אנטומי.
  4. השלמת ציפורן - מצב בו יש לנו שבר בציפורן או ציפורן קצרה מאוד ובכדי להביא אותה לאורך שאר הציפורניים נצטרך ליצור אותה מחדש. מתבצע באמצעות חומרי בנייה (ג'ל בנייה, פוליג'ל, ג'לי טיפס, טיפסים...)
  5. בנייה חדשה - מצב בו כל הציפורניים קצרות ונרצה להאריך אותן. על מנת לעשות זאת נצטרך להשתמש בחומרים שמיועדים לבנייה . חומרים אלה הם חומרים חזקים ששומרים על צורתם כאשר הם מתייבשים. (ג'ל בנייה, פוליג'ל, ג'לי טיפס, אקריל...)
  6. מילוי - לקוחה שחוזרת אחרי שלושה או ארבעה שבועות לאחר שעשתה בניית ציפורניים נבצע לה מילוי של החלק החדש שצמח וכרגע הוא ללא חומרים כלל. נשתמש בחומרים איתם אנו מבצעים בנייה.
  7. הסרה - לקוחה שמגיעה עם חומר על הציפורניים ורוצה להוריד את החומר ולהישאר עם הציפורניים הטבעיות שלה ריקות מחומרים. טיפול זה יתבצע על ידי הסרת רוב החומר עם ראש הסרה ולאחר מכן השרייה של הציפורניים באציטון. האציטון ממיס את החומר וניתן יהיה לגרד אותו בעדינות מהציפורן. 
Back to blog